Hrvatska elektroprivreda upravo je dobila još jednog konkurenta. Slovenski GEN-I hrvatskim kućanstvima i malim poduzetnicima nudi uštedu do 30 posto, a korisnike vabi besplatnom strujom prvih mjesec dana.
Nakon što je početkom mjeseca dolazak na hrvatsko tržište najavio njemački energetski gigant RWE, obećavajući pritom hrvatskim kućanstvima niže cijene
električne energije, Hrvatska je elektroprivreda upravo dobila i jeftiniju konkurenciju iz Slovenije.
Tamošnja tvrtka GEN-I, koja je već prisutna na hrvatskom tržištu kao, primjerice, dobavljač struje Gradu Zagrebu i nekim drugim velikim potrošačima, građanima i malim poduzetnicima nudi uštedu do 30 posto, uz jamstvo da se cijena neće mijenjati do kraja 2015. godine.
Mušterije pritom pokušavaju privući promotivnom ponudom u sklopu koje je novim korisnicima struja prvi mjesec besplatna.
>> Nove cijene HEP-ovog konkurenta znat će se za deset dana!
GEN-I na svojoj web stranici
'Jeftina struja' pojašnjava kako se za promjenu dobavljača električne energije ne naplaćuju nikakve naknade ili penali, a također nema ni fizičke intervencije u mreži, kao ni ograničenja s ugovorom.
Premda je za izračun moguće uštede u pojedinom kućanstvu najbolje nazvati informativni telefon same tvrtke, GEN-I na svojoj web stranici navodi da je u prvih 12 mjeseci u garsonijeri s dosadašnjim mjesečnim računom u iznosu od 85 kuna moguće, uz jednaku potrošnju, uštedjeti ukupno 49 kuna, odnosno 17 posto.
Ušteda u dvosobnom stanu, u kojemu trenutno mjesečni račun iznosi 190 kuna, prema izračunu slovenske tvrtke, iznosila bi 131 kunu ili oko 22 posto. U obiteljskoj kući u kojoj mjesečni račun iznosi 340 kuna, ušteda bi u prvih godinu dana pri istoj potrošnji iznosila 245 kuna ili 24 posto.
U velikoj kući, u kojoj mjesečni račun za struju trenutno iznosi 865 kuna, ušteda bi u prvih godinu dana iznosila 654 kune ili 26 posto.
Njemački RWE svoje bi cijene trebao objaviti sutra, a iz HEP-a zasad nema najava da će eventualnim korekcijama svojih cijena reagirati na dolazak konkurencije.
GEN-I se nada da će do kraja godine u Hrvatskoj imati 20.000 korisnika, do kraja sljedeće godine cilj im je taj broj povećati za novih 50.000, dok 2015. godine kane imati 17 posto udjela u hrvatskom tržištu.
Izvornu vijest možete pogledati
OVDJE
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.