DRAGOVOLJAC S NEZAPOSLENOM SUPRUGOM I ŠESTERO DJECE DOBIO OTKAZ U HŽ CARGU

05.02.2015. 10:05:26

DRAGOVOLJAC S NEZAPOSLENOM SUPRUGOM I ŠESTERO DJECE DOBIO OTKAZ U HŽ CARGU - Roko Srdarović: U Zadru više nema željezničara, a na utovaru rade radnici iz Šibenika i Splita"!
Od 13. siječnja HŽ Cargo u Zadru više nema niti jednog zaposlenog, pet radnika je prihvatilo posao u Kninu, ostali su uzeli otpremnine i otišli na burzu rada. Željezničara u Zadru više nema, a HŽ Cargo, ovisno o potrebama posla, angažira svoje radnike iz Šibenika i Splita. - Priča je krenula 2012. godine, izjavom ministra Hajdaša Dončića da će bez grižnje savjesti svesti broj radnika na broj koji traži Europa. Tada nas je u Zadru bilo 39, neki su otišli u mirovinu i 1. ožujka prošle godine ostalo nas je 25, a sada ni jedan! Nakon 18 godina sam dobio otkaz, dragovoljac sam Domovinskog rata, supruga mi ne radi, imam šestero djece, priča svoju željezničarsku priču Roko Srdarović. - Ponudili su mi da putujem na posao u Knin, ali svojim autom i uz priznanje putnih troškova od samo 360 kuna. Nisam to mogao prihvatiti, ne isplati mi se jer do Knina imam sto kilometara u jednom pravcu. Tako to ide, centar HŽ Carga je otišao u Split, pa je tamo sigurno bilo puno manje otkaza, bliže su oltaru. A ni naš Samostalni sindikat nije ništa napravio. Tako sada dolaze ljudi iz Splita i Šibenika raditi na utovaru nafte i soje u Bibinjama, dižu se u tri ujutro da bi preko Knina došli ovdje, a kući su tek navečer. Nisu ti ljudi nama ništa krivi, oni se ubijaju od posla jer su samo dva, a ja mislim da bi ovdje moglo biti zadposleno desetak ljudi, Gaženica se završava, trebat će željezničara i u Zadru, smatra Srdarović. srdarovic_hz_cargo2-030215 - Pravilnikom o organizaciji HŽ Carga, koji je u primjeni od 1. ožujka 2014., cilj je provođenje restrukturiranja društva HŽ Cargo. Opravdano su ukinuta pojedina radna mjesta odnosno smanjen je broj izvršitelja. Nisu predviđeni izvršitelji u centru Zadar zbog višestrukog smanjenja obima prijevoza u tom centru koji je pripojen centru Knin te je određenom broju radnika sukladno Kolektivnim ugovorom ponuđeno radno mjesto u Kninu što su neki od radnika s liste viška i prihvatili (pet radnika). Ostalim radnicima koji su se našli na listi tehnološkog viška, u skladu s programom zbrinjavanja, ponuđen je raspored u Željeznički fond odnosno poticajna otpremnina, stoji u objašnjenju kojega smo dobili iz HŠ Carga. - HŽ Cargo d.o.o je i dalje prisutan u Zadru, dok povremeni rad odrađuju radnici iz ostalih centara koji uz to rade i poslove u drugim kolodvorima. Mogućnost rasporeda radnika u Zadar ovisi o intenzitetu i konstantnosti potreba za prijevoz željeznicom, zaključuju u vodstvu HŽ Carga.

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.