Film koji blati Hrvatsku vojsku prikazan u Kanadi! Glasnović pobjesnio: Što radi naša diplomacija?

29.11.2016. 08:01:39

U najgledanijem terminu na kanadskoj televiziji u četvrtak 24.11. 2016. godine uprikazan je danski “dokumentarni” film “15 minuta- Masakr u Dvoru koji lažno optužuje Hrvatsku vojsku za ratne zločine u kolovozu 1995. godine, objavio je Željko Glasnović. Film su snimili danski redatelji Georg Larsen i Kasper Vedesmand, a bavi se ubojstvom deset duševno bolesnih i invalidnih osoba u Dvoru na Uni 8. kolovoza 1995. Izazvao je brojne reakcije u Hrvatskoj jer se u njemu implicira da su taj zločin počinili pripadnici Hrvatske vojske, iako nikada nisu utvrđeni počinitelji tog zločina. Film je financirao Hrvatski audiovizualni centar (HAVC) koji je  2014. godine tom projektu dodijelilo 250 tisuća kuna. Od toga je realizirano 200 tisuća, dok je ostatak Vijeće sustegnulo “zbog neurednog izvršavanja obveza, kršenja ugovora i procedura HAVC-a”. Film je na natječaj za audiovizualnu proizvodnju prijavio Nukleus Film iz Zagreba u suradnji s glavnim proizvođačem filma Final Cut for Real iz Kopenhagena. HAVC se poslije ispričao hrvatakoj javnosti  jere je film izazvao utemeljene prosvjede branitelja i pozornost medija zbog laži irečenihz o Hrvatskoj vojsci. “Žao nam je ako je projekt ’15 minuta – Masakr u Dvoru’, bacio sjenu na sva naša dosadašnja nastojanja, te se još jednom ispričavamo cjelokupnoj hrvatskoj javnosti, a napose onom, s pravom najzainteresiranijem njezinom dijelu”, poručili su iz HAVC-a. Beogradska televizija nekoliko puta je prikazala sporni film, a nakon što je prikazan u Kanadi zastupnik Glasnović s pravo0m se pita kakva je bila reakcija hrvatske diplomacije. Po njegovim informaciojama – NIKAKVA.

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.