Nije “pesma ništa kriva, koBajage? K`o nas bre zavadi?

19.08.2018. 11:17:13

  Osvrćem se na medijske napise, spinove, i provođenje daljnje agresije na Hrvatsku samo drugim sredstvima, u specijalnom ratu kao nastavku agresije na sve hrvtasko. Specijalnom ratu srednjeg do visokog intenziteta, koji je u svojoj biti podržavan petokolonaškim strukturama,pripomognutim nacionalno, domoljubno neosvještenim pojedincima, grupacijama pa i u konačnici službenim politikama stranaka i stranačkih dužnosnika u RH. Mnogi će sada kazati ostavi se rata, rat je prošao. Zaboravimo prošlost, nije “muzika ništa kriva”, “ja to volim slušati, slušala/o sam i prije” pa sve do one “tko nas bre zavadi”. A zavdila nas je i “pesma” jer nakon što je gotovo stoljeće bila pod agresijom “pesme” beogradske čaršije ubijena,porobljena i bačena naša “Pjesma”. Nama su gotovo stoljeće branili “pjesmu” oni koji su nam nametali pesmu, danas to čine njihova, mahom oficirska djeca. Oficirska djeca čiji su očevi pod “Pesmama” zatirali sve hrvatsko. Ima puno toga po ovoj temi i inertnosti te naïve ili povodljivosti 1/3 hrvatskoga puka za kazati, no badava je. Iako , ima jedna riječ koja opisuje ovo i slično stanje stvari. PRILIVODE... Ubijali su nas tijekom velikosrpske agresije svakako pa tako i "Pesmom" iako tada nisu baš bile samo balade kojima su podržavali,motivirali,svoje srbijanske "borce" prilikom odlaska na frontu, ili pak povratka sa fronta, ili pak u korist “trećih lica” kao potpora tim borcima i njihovom ratovanju protiv “razbijača jugoslavije”, protiv Hrvatske države . To je činio kako on sam reče i Momčilo Bajagić, i on je svojom “pesmom”,”muzikom” na “dobrotvornim “zabavama” i koncertima podržavao i pomagao. Nije poanta dame i gospodo Hrvatice i Hrvati posebice Vi koji ste vojnici,dočasnici i časnici Hrvatske Vojske a koji se eto neki pozivate na demokraciju,slobodu govora po kojoj ima pravo u hrvatskoj “pevati” Momčilo Bajagić- Bajaga,Miroslav Ilić, Lepa Brena i drugi, nej stoga ponata isključivo i samo ono ŠTO se i kako na koncertima srbijanskih “muzičara” u Hrvatskoj pjeva, nego TKO to tamo pjeva...ili Vama nekima draže možda, "Tko to tamo peva". Dalo se i dade se vidjeti i prekaljenije hrvatske "ratnike" i viđenije "domoljube" na koncertima, kojekakvih sličnih pa čak i gorih po glazbenom opusu i IPD-ovoskom djelovanju za vrijeme agrsije na Hrvatsku "pevača" i "pevaljki" sa Beogradske čaršije i/ili Jugo nostalgičarskih idealista koji veličaju ono neko "vreme" o kojem Bajaga i slični "pevaju". Vrijeme i režim koji su zdušno i zajedno po beogradskoj čaršiji slavili,častili i podržavali . Politiku,ljude, grupe i pojedince kao i postrojbe koje su palile i žarile hrvatskom i ubijale moje sunarodnjake i suborce. No, težili smo demokraciji, za nju smo se izborili, a to što tu demokraciju netko nije stvarao ili ne podržava nacionalnom sviješću i savješću, njegova je sramota. Recimo kao konstataciju kako je pjevao i S.A.R.S isto srbijanska grupa iako je ne slušam nemam ništa protiv tko voli neka izvoli, no s Bajagom i drugima sličnima nije isto.Ima ona narodna "Svaka ptica svome jatu leti” ali i cvrkuće. “Od čega si nastao zavisi od genetike, u što ćeš se pretvoriti zavisi od politike” kaže jedna mudra. A to se od 2000 svakim danom dokazuje u svim strukturama hrvtaske države. Pa su se tako mnogi okrenuli u svojim svjetonazorima za 180 stupnjeva, ili pak nisu? Ili su se zaokrenuli onomad kad je krenula hrvatska Pjesma nasuprot jugo-srbijanske “Pesme” pa se sada vraćaju na svoje, sami ocjenite. Ja jesam. Napiso sam to još prije šest godina pa ako netko želi neka se podsjeti na ovoj poveznici: https://www.hkv.hr/…/12412-m-slavicek-sve-srpske-agresije-u… Jedini kojem skidam kapu je Rambo Amadeus koji je za razliku od Bajage i Bajagića u srbiji što ga vole i slušaju ga slušaju jasno rekao svoje, Vama i sličnima gđo Šuplika na znanje i ravnanje: “Imam dvije minuta da se obratim naciji. Dok mi sviramo, padaju bombe na Dubrovnik i Tuzlu. Nećemo da zabavljamo biračko tijelo. Jebem vam mater”, uzviknuo je 1992. usred Beograda kultni, crnogorski glazbenik Antonije Pušić, poznatiji pod imenom Rambo Amadeus. Ovaj pjevač i tekstopisac te je ratne 1992 godine naprasito prekinuo festival “Beogradsko proljeće” i to u trenutku nastupa pjevačice Bebi Dol kako bi svima dao do znanja o nesreći koja je, u trenutku glazbe i zabave u susjednoj Srbiji, snašla bombardiranu i granatiranu Hrvatsku. U ime Hrvatskog Vojničkog Reda ČUVARI DOMOVINE Mario Maks Slaviček

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.