BURA OKO KONCERTA
Blick u svom članku navodi kako je hrvatski pjevač Marko Perković "povezan s nacionalističkom scenom u Hrvatskoj" te da je negativno upao u oči pozdravom "za dom spremni" koji slavi fašistički ustaški režim.
Nakon rasprava u švicarskoj javnosti, platforma za prodaju karata Starticket zaustavila je prodaju ulaznica za koncert hrvatskog pjevača u švicarskom Schlierenu. Thompson u Švicarskoj godinama nije bio dobrodošao, piše
DW.
Rijetko kada je neki koncert već uoči održavanja izazvao tako kontroverzne rasprave, piše švicarski Blick u jučerašnjem članku, a javljajući o odluci o povlačenju karata za Thompsonov koncert iz ponude tvrtke Starticket. Neue Zürcher Zeitung (NZZ) u članku objavljenom početkom tjedna hrvatskog pjevača nazvao je ”bardom mržnje” te prenio da ga mladi socijalisti u Švicarskoj napadaju kao “neprijatelja slobodnog i demokratskog društva” i traže zabranu koncerta. Oni su poslali otvoreno pismo Gradskom vijeću Schlierena u kojemu stoji: “Otvoreni rasizam u demokratskom društvu kao što je Švicarska nedopustiv je jer širi bijes i mržnju.”
Razloga za takvu zabranu, prenosi NZZ u današnjem izdanju (petak, 22. srpnja), “prema onome što je zasad poznato” nema, ali je zato reagirao koncern koji stoji iza Starticketa – Tamedia. Glasnogovornik Tamedije Simon Marquard, citira NZZ, odluku o zaustavljanju prodaje karata za Thompsonov koncert koji bi se trebao održati 3. rujna u jednoj sportskoj dvorani u Schlierenu obrazložio je riječima: “Bilo je negativnih reakcija mušterija.”
Blick u svom članku navodi kako je hrvatski pjevač Marko Perković “povezan s nacionalističkom scenom u Hrvatskoj” te da je negativno upao u oči pozdravom “za dom spremni” koji slavi fašistički ustaški režim. “Utoliko više čudi”, stoji u članku, “podrška Thompsonovu koncertu”. Upozorava se na to kako na reklamnom letku stoje imena brojnih “navodnih sponzora”, među kojima su trgovački lanac Coop i Švicarska pošta.
“Obje tvrtke trljaju oči u nevjerici na upit o ovome. Glasnogovornik Coopa Urs Meier nakon razjašnjenja stvari kaže kako ”ne postoji nikakav angažman u svezi s koncertom odnosno umjetnikom” te da pošta za ovu svrhu nije stavila na raspolaganje svoj logotip”, navodi se u članku i prenosi najava Coopa da će razmotriti pravne korake.
I u pošti su, doznaje se iz članka, reagirali sa zaprepaštenjem. “Mi s ovim glazbenikom nemamo nikakve veze, naš logotip je zloupotrebljen”, rekao je Blicku glasnogovornik pošte Oliver Flüeler. Pošta je intervenirala kod organizatora koncerta, organizacije Cronight, i kod distributera karata Starticketa, tražeći da se svi reklamni leci unište i skinu s internetske stranice organizatora.
Cronight je, kako se navodi, to i učinio napominjući kako leci još nisu bili tiskani te da je došlo do nesporazuma jer se kod navedenih tvrtki ne radi o sponzorima već o prodajnim mjestima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.