NOVO ISTRAŽIVANJE: REJTING STRANAKA U DOBA KORONAVIRUSA Na prvom mjestu je i dalje SDP, HDZ neznatno zaostaje, na trećem mjestu je nova stranka

21.03.2020. 10:13:00

U Dnevniku HTV-a objavljen je novi HRejting.

Istraživanje je za  HRT  provela Promocija plus od 16. do 19. ožujka na najvećem uzorku od 1400 ispitanika koji su jamčili pouzdanost odgovora od 95%, uz statističku pogrešku samo +/- 2,62%.

Ima li kriza izazvana koronavirusom ikakav utjecaj na rejting strane?

Sve je isto kao i prošli mjesec. SDP i dalje prvi s 29,3% potpore. HDZ i dalje drugi s 2% manje, odnosno 27,3%. Miroslav Škoro i dalje treći. Usto i zadnji koji prelazi izbor prag. Trenutačno je na 10,5%.

Da nema predizbornih koalicija i da je cijela Hrvatska jedna izborna jedinica, nije bilo preostalih 15 strana iz naše ankete i ne vidi Hrvatski sabor. Da mislim na Most, koji ovaj mjesec nisam uspio prijeći 4% i imam 3,8%. HSS ima 2,5%. Iznad 1,5% još je samo Mislav Kolakušić koji ima 2%.

A onda slijedi podugačka lista onih ispod toga. Tih 12 redom - su: Bandićeva stranka (1,4%), Pametno (1,3%), IDS (1,3%), Suverenisti (1,1%), HNS (1,1%), Živi zid ( 1,1%). Jedan posto potpore ili manje od toga imaju: HSU (1,0%), Pernarova stranka (1,0%), Neovisni za Hrvatsku (0,9%), HSLS (0,8%), Start (0,8) %), Glas (0,8%). Postotak birača koji još uvijek nisu odlučili dati svoj glas je 10,5%.    

Usporedba ovih i prošlomjesečnih rezultata - tko raste, a tko pada?

Kad bi nam se pokazalo da su statističke pogreške HRejtinga od 2,95%, odgovor bio je 2,95%, a odgovor je glasio: niti jedno i drugo nije dopušteno. Nema u anketama najviše trendova.

Oni pokazuju da je SDP i ožujka malo rastao - 0,14%. Narastao je i HDZ i do 0,41%. Ali kod stranke na vlasti prvi je put stavljen nakon mnogo vremena i nedodirljive žestoke unutarstranačke izborne kampanje, piše  HRT .

Škorin rast u proteklom mjesecu iznosi 0,61%. Pomaci u plus ili minus većine ostalih zanemarivi su. Iskazuju se u promilima.

Izvor: Jutarnji list

Izvorni autor: JL/Foto:Ivan Perić i Matija Djanješić / Hanza Media

Autor: