RTL TUŽI JAVNU TELEVIZIJU ZBOG KRŠENJA IZBORNOG ZAKONA HTV je objavio rezultate pet minuta prije okončanja šutnje!

20.05.2013. 17:04:48

Objava prvih rezultata izlaznih anketa posvađala je tri nacionalne televizije. HRT, Nova TV i RTL su kao i unazad nekoliko godina za ove lokalne izbore naručile ekskluzivnu anketu s biračkih mjesta u četiri najveća hrvatska grada od agencije Ipsos Puls. Anketu su zajedno i platili. Međutim, kada je u 19 sati i službeno završena izborna šutnja, a televizije su počele objavljivati rezultate izlaznih anketa, došlo je do problema. Očito u želji da što prije objave tko vodi u četiri hrvatska središta, dakle Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, i želji da osvoji što veću gledanost HRT je uranio najmanje pet minuta. RTL i Nova TV čekali su dogovorenih 19 sati da krenu sa svojim izvještajima i objavom istih rezultata. Čelnici ostale dvije televizije optužuju ih zbog toga za kršenje izborne šutnje. - Hrvatska radiotelevizija ovim je potezom prekršila Izborni zakon i zbog toga smo ih prijavili Državnom izbornom povjerenstvu. Osim toga, prekršili su i neka osnovna pravila koja smo dogovorili prije nekoliko godina. Rezultate koje smo zajedno naručili i platili oni su objavili prvi, i to je nekorektno. Razmišljamo i o drugim koracima i prekidu ovakve prakse - rekao je Ivan Lovreček s RTL-a. S Nove TV sinoć nisu poslali svoju reakciju zbog gužve u redakciji Informativnog programa, ali kako doznajemo jednako su ogorčeni na ovakav potez javne televizije. Čeka se i reakcija s HRT-a. Izvornu vijest možete pogledati OVDJE

Autor: