Ante Vlahović dobitnik regionalne nagrade za razvoj elitnog turizma

16.05.2013. 11:01:14

Nagrade su im uručene na 11. regionalnoj konferenciji o turističkom tržištu jugoistočne Europe, koja se održala u Beogradu.

Predsjednik Uprave Adris grupe mr. Ante Vlahović dobitnik je regionalne nagrade Brand Leader za poseban doprinos u razvoju elitnog turizma na području jugoistočne Europe, dok je turistička kompanija Maistra, koja posluje u sastavu Adris grupe, proglašena liderom elitnog turizma u regiji. Nagrade su im uručene na 11. regionalnoj konferenciji o turističkom tržištu jugoistočne Europe, koja se održala u Beogradu. Posebna nagrada Brand Leader dodijeljena je Anti Vlahoviću za doprinos u razvoju, unapređenju i kvaliteti ukupne turističke ponude, poticanju konkurentnosti, očuvanju i promociji autentičnih vrijednosti, kao i jačanju ugleda i povjerenja u turizam regije na globalnom tržištu. Kako stoji u obrazloženju odluke stručnog kolegija Regionalne konferencije, Vlahović je s posebnom pažnjom razvio visoko vrijedan turistički proizvod grupacije Maistra, kao autentičan brend usklađen s vodećim svjetskim trendovima elitnog turizma, te je investicijama u turizam najviše pridonio da se Rovinj visoko pozicionira na regionalnoj i globalnoj turističkoj karti kao jedna od najpoželjnijih destinacija. Turistička kompanija Maistra dobila je nagradu kao lider elitnog turizma u regiji jugoistočne Europe, zato što je pažljivo biranim inovativnim i razvojnim strategijama postala primjer dobre prakse i sinonim elitnog i poslovnog turizma u jugoistočnoj Europi. Turistički proizvod Maistre čini 10 hotela, 8 naselja i 7 kampova za više od 34.000 gostiju, što je stavlja u red najvećih europskih hotelijerskih grupacija. „Maistra je svoj turistički proizvod visoko pozicionirala na globalnoj turističkoj karti, čime je značajno pridonijela stvaranju novog imidža ovog dijela Istre te je time dala veliki doprinos jačanju ugleda turističke industrije cijele jugoistočne Europe“, kaže se u obrazloženju nagrade. Nagrada Brand Leader Award dodjeljuje se već devet godina na temelju niza standardiziranih kriterija koji podrazumijevaju inovativnost, visok stupanj tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda. Dodjelom nagrade afirmiraju se najistaknutije kompanije, institucije, pojedinci i mediji koji stalnim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju tržište te daju izniman doprinos u popularizaciji gospodarskog potencijala i kreiranja konkurentnog tržišnog imidža jugoistočne Europe. Izvorni članak možete pogledati OVDJE

Autor: