'Hrvati ne mogu proizvoditi 
aute jer su skupa radna snaga'

30.05.2013. 14:28:52

Gašparić grupa generalni je distributer Mitsubishi Motors vozila za Hrvatsku

Iako je automobilsko tržište palo za 75 posto, a broj prodanih automobila sveo se na 25.000 u cijeloj Hrvatskoj, prošlu godinu Gašparić grupa, kojoj je sjedište u Velikoj Gorici, završila je s pozitivnim rezultatom – više od 100 milijuna kuna prihoda. Iako je to dobra vijest nakon nekoliko godina gomilanja gubitaka u autoindustriji, osnivaču te tvrtke u Turopolju Damiru Gašpariću brojke ne imponiraju niti se zbog njih posebno ističe. U krizi zaposlili 20-ak ljudi – Gubitke smo generirali tri godine, morali smo se reorganizirati, ali znali smo da je vrijeme da započnemo s novim stvarima. Trebali smo si osigurati novi posao – počinje uspješnu priču Damir Gašparić, 55-godišnji direktor koji je svoje carstvo izgradio iz malene radionice na izlazu iz Velike Gorice. Ideja o širenju posla bila je glavni pokretač da najmlađa članica Gašparić grupe – LMG Autokuća – postane generalni distributer Mitsubishi Motors vozila za Republiku Hrvatsku pa je tako u prodajne salone pristigla nova generacija SUV modela Outlander te prvi primjerci obnovljenog kompaktnog crossovera ASX. U kriznim je vremenima tvrtka zaposlila još dvadesetak djelatnika, no svi zaposlenici su i više nego zadovoljni. Naime, nitko od njih nije dao otkaz, a uz pomoć direktora većina je riješila i stambeno pitanje. – Prijašnjih godina bavili smo se građevinom i tako smo mogli pomoći svojim zaposlenicima. Omogućili smo im da si osiguraju kredite, ponudili smo im stanove po znatno povoljnijoj cijeni. Bila je to jednostavna odluka – kod nas rade ljudi s dvadesetogodišnjim stažem i uvijek sam razmišljao na isti način – dok tvrtki dobro ide, dobro mora biti i njezinim zaposlenicima – otkriva direktor Gašparić. Mnogo pažnje u posljednje vrijeme posvećuje se rabljenim vozilima i multibrendiranju. – Kao što znate, posao smo pokrenuli uz Hyundai, a danas su u našim prodajno-servisnim centrima i Mercedes-Benz, Smart, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, Hyundai i Mitsubishi. Vjerujemo da će centri koji se oslanjaju na samo jednu marku sve teže preživljavati pa je logično da kupci na jednome mjestu mogu razgledati, isprobati i kupiti vozila nekoliko različitih marki – kaže Gašparić. >> Novi zastupnik Mitsubishija na tržište uveo novi Outlander Gospodarstvo ključ Kako bi u tome bio što uspješniji, u posao je uključio i dvije kćeri koje polako preuzimaju obiteljski posao. – Ne kaže se uzalud da na mladima svijet ostaje. Stoga je cilj da Lea i Lana za koju godinu počnu samostalno voditi kompletnu Gašparić grupu – objašnjava. Također, smatra da se u Hrvatskoj što hitnije mora pokrenuti gospodarstvo jer je to jedini ključ uspjeha. – Stvari se jednostavno moraju pokrenuti. Bez toga kotača sve staje, pa i naša autoindustrija – rekao je direktor Gašparić. Istaknuo je i da je teško očekivati da bi Hrvati proizvodili automobile jer su skupa radna snaga, a to proizvođačima nije ekonomski isplativo, ali i napomenuo da su elektroautomobili budućnost koja bi svakodnevicom mogla postati za nešto više od pet godina. Izvornu vijest možete pogledati OVDJE

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.