'Ti bi radovi mogli biti gotovi za tri do četiri tjedna. Zatim nastavljamo s ugradnjom unutarnje zaštitne ograde, nastavljaju se i radovi na samoj rasponskoj konstrukciji u vidu pjeskarenja i nanošenja antikorozivne zaštite', rekao je Davor Perić iz Hrvatskih cesta za Novu TV.
Dizalica koja ima kapacitet za teret od tisuću tona vraća se u Kinu, ali se i dalje radi u tri smjene. Međutim s problemima se bori grčka tvrtka Avax, izvođač radova na dijelu stonske obilaznice.
'Pojavljuju se problemi u ogromnom povećanju cijena materijala i energenata, što drastično povećava troškove izgradnje na ovom projektu stonske obilaznice', rekao je Franko Mekišić, predstavnik Avaxa, te dodao da to neće utjecati na rok, a to je kraj lipnja 2022. godine.
Mekišić je također rekao da je ugovorom propisana procedura u slučaju povećanja troškova: 'Razmatramo uputiti zahtjev naručitelju, odnosno nadzornoj službi na ovom projektu, a to je Institut građevinarstva Hrvatske.'
Grci tvrde i da su zbog korone imali problema s ljudima i tehnikom. Ipak, Hrvatske ceste vjeruju da je planirani rok dostižan.
'Ugovorne cijene nije moguće mijenjati, a mi takav zahtjev od grčkog izvođača nismo ni dobili. To i dalje obvezuje izvođača da završi radove u ugovorenom roku. U suprotnom su mogući penali', rekao je Perić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.