Srpsko narodno vijeće počelo je diljem gradova postavljati plakate s pitanjem “Znate li što radimo 25 godina?”.
Kako su priopćili, do sada ih je dizajnirano šest, a do lipnja će ih postavljati na mjestima gdje će biti zapaženi.
O svemu se u ponedjeljak oglasio i sam predsjednik SNV-a Milorad Pupovac koji je objasnio da kampanjom žele upoznati javnost o tome što je Srpsko narodno vijeće napravilo u 25 godina.
“Cilj je upoznavanje javnosti o tome što je Srpsko narodno vijeće u 25 godina radilo, što je obilježilo ne samo rad Vijeća nego i samu zemlju Hrvatsku.
Time nastavljamo svoju kampanju da pojačamo vidljivost SNV-a, a istovremeno pokušavamo afirmirati i drukčije predstaviti Srbe u Hrvatskoj nego što je to slučaj kod značajnijeg dijela naše javnosti”, rekao je za Večernji.
Inače, iza kampanje u povodu 25. godišnjice SNV-a stoji komunikacijski stručnjak i dizajner Boris Malešević, koji je osmislio i SDSS-ovu kampanju za europske izbore 2019. godine sa sloganom “Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?”, kao i slogane za predsjedničku kampanju Zorana Milanovića “Predsjednik s karakterom” te HDZ-ov “Vjerodostojno” za parlamentarne izbore 2016. godine.
“Jumbo plakati bit će postavljeni po cijeloj zemlji, a u Vukovaru će ih biti dva. Kampanja je krenula danas s ‘teaserom‘ na kojemu piše ‘Znate li što radimo 25 godina?‘. U nastavku kampanje na to pitanje referirat ćemo se s nekoliko odgovora. Prvi će osvanuti na Badnjak”, otkrio je Malešević misleći na pravoslavni Badnjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.