VLASNIK RESTORANA UZVRAĆA UDARAC CRO COPU! ‘Time što je napisao najviše je rekao o sebi’

26.05.2015. 12:27:55

Vlasnik restorana Vrške, Dragan Mlakić, Mirkove napise nije pročitao, no kratko je komentirao situaciju i sve negirao. Mirko Filipović prije nekoliko je dana zapalio društvene mreže svojim Facebook statusom kojim je opisao neugodno iskustvo ručka u vukovarskom restoranu Vrške nakon krizme. Nezadovoljan uslugom i cijenom, Mirko je prilično opsežno i ogorčeno opisao što mu se dogodilo: “Dok sam išao prema blagajni, kontam koliko bi te splačine mogle koštati, kola u rinfuzi, četiri ili pet boca i par onih “žnj” sokova u pakiranju od litre koje košta šest do sedam kuna, boca mineralne i litra nekog “skupog” vina. Mislim si, ne može to ni tisuću kuna koštati, ali izvadim 1500, kad mi kaže konobar 2360!!! Slušam i ne vjerujem. Platim, ali račun mi nitko ne daje. Zovem konobara da ga pitam što je to. Jadan se skupio i kaže da radi kako mu kažu. Gazda nestao, naravno. Da se netko došao ispričati i reći da su pogriješili, bilo što, ali nitko ništa. Ustanem se i odem do auta sa svojom familijom i kući. Nisam htio cirkus raditi zbog svoje kumice i ostalih gostiju, ali gazda je zaslužio volej u guzicu da ga pamti cijeli život, a meni bi se uljepšao dan”, opisao je Mirko svoje iskustvo u vukovarskom restoranu. Vlasnik restorana Vrške, Dragan Mlakić, Mirkove napise nije pročitao, no kratko je komentirao situaciju i sve negirao: “Time što je napisao najviše je rekao o sebi. Ručak sam dogovorio unaprijed, njega nisam ni vidio. Sve je bilo prema dogovoru, hrana, količina i cijena. Račun je kod mene, dobio ga je i on, ne znam što priča. Ako je negdje problem, neka pozove inspekciju. Stvarno ne razumijem famu oko svega, nikad nismo imali sličnih problema. Neka se šaketa i bori, pa i sam sa sobom kao u ovom slučaju, a nas neka pusti na miru”, izjavio je za Mlakić, a prenio maxportal, te dodao da još ne zna hoće li tužiti Mirka Filipovića. Mirko Filipović na svoj se status i popratne komentare brojnih Facebookovaca osvrnuo i dan nakon prvog statusa, 18. svibnja te dodao: “Samo sam podijelio svoje iskustvo iz doticnog restorana jer je doticni restoran to i zasluzio i to je sve.  lijepo i jasno sam sve napisao i cijena je zadnja stvar u cijeloj prici,jednostavno klosarluk nisam htio odsutiti.gazda da je samo dosao i rekao sori,sve bi bilo ok. nebi rijec rekao,ali da mi naplati 17 kava a narucene i popijene 4 stvarno nema smisla,da ne spominjem ostale svinjarije i nakon sto pitam konobara dobro pa sta je ovo ,nitko ziv da se dosao ispricati a kamoli da su racun korigirali,to je sramota”, ogorčen je Mirko kojeg su neki komentatori nazvali škrticom.

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.