Mladen Pavković: Polančec prodao Radio Dravu!

23.05.2022. 22:39:00

Nekadašnji potpredsjednik Vlade RH Damir Polančec svojedobno je završio  nevin na robiji, a tome je poglavito kumovao uz ostale i Večernji list  sa svojim svakodnevnim (!) pričama o njegovu navodnom kriminalu, koje je uglavnom potpisivao (i na naslovnim stranicama!)  priučeni novinar Hrvoje Šlabek, koji je za „otkrivanje“  (nepostojeće) afere o Polančecu i nekim njegovim kolegama čak dobio i najviše domaće, pa i međunarodne novinske nagrade.(sic!) Kad je Polančec oslobođen, Šlabek je prvo završio u nekom lokalnom listu, (jer ga ovi u Večernjem više nisu trebali!), a potom je i to radno mjesto morao napustiti…Večernji i drugi mediji, kao i ti tzv. novinari, nikada se nisu ispričali, što je već uobičajeno.

Međutim, sada imamo novu vijest. Naime, možda niste znali da je prije odlaska na robiju, (odležao je godinu dana), Damir Polančec postao i većinskim vlasnikom koprivničke Radio Drave. Kupio je ovaj medij navodno za oko milijun kuna te njime „upravljao“ godinama, sve do današnjih dana.

Prodao je Radio Dravu vlasniku Podravskog radija iz Đurđevca također za oko milijun kuna i  na taj način se riješio jednog od nekoliko svojih biznisa.

Inače, Radio Drava, jedna od najslušanijih radio postaja u Podravini, dobro mu je došla  za njegov totalno poljuljani imidž, a sada kad je sa sudovima manje-više završio priču okrenuo se drugim stvarima, gdje se može još više zaraditi.

Mladen Pavković

** Mišljenja iznesena u kolumnama osobna su mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stavove redakcije Portala Dnevnih Novosti

Izvorni autor: PRIPREMIO: Mladen Pavković/Foto:internet/Radio Drava

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.