ZABRINUTA ZAGREPČANKA: ‘Dobila sam poruku upozorenja od A1 Hrvatska. Znači li to da su baš moji podaci kompromitirani?’

10.02.2022. 10:18:00

“Sinoć mi je stigla poruka od A1 telekoma u kojoj su me upozorili na ‘sigurnosni incident’ koji im se dogodio”, javila nam se u panici zabrinuta čitateljica koja strahuje da su njezini podaci kompromitirani.

Uostalom, to govori i tekst koji nam je proslijedila.

“U poruci su naveli iduće: ‘Izloženi podaci su ime i prezime, adresa, OIB te broj telefona. Naglašavamo da informacije o bankovnim karticama i računima nisu kompromitirane jer nisu dostupne u navedenoj bazi podataka. Sve korisnike čiji su osobni podaci potencijalno kompromitirani ćemo izravno obavijestiti”, stoji u poruci.

S obzirom da je, kako jučerašnje vijesti govore, kompromitirano manje od 10 posto korisnika A1 Hrvatske, našu čitateljicu je zanimalo je li njoj proslijeđena generička poruka koju su dobili svi pretplatnici ili je A1 poslao poruku svima.

Ako vam podaci nisu kompromitirani, A1 ne mora slati obavijest

Iz  Hrvatske regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), jučer su pojasnili koga sve A1 mora obavijestiti: odnosi se to na sve korisnike čiji su podaci kompromitirani. A1 nije dužan obavijestiti korisnike ukoliko su bile primijenjene tehnološke mjere zaštite koje su osobne podatke nerazumljivim osobi koja im je neovlašteno pristupila .

No, kako ne bi bilo zabune, poslali smo još jedan upit HAKOM-u i A1 Hrvatska kako bi razriješili svaku dvojbu.

Izvor: Dnevno.hr/Foto:Dnevno.hr/Pixabay

Izvorni autor: Dnevno.hr

Autor:

Važna obavijest:

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu PDN dopušteno je samo registriranim korisnicima.

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu PDN te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.